اعلام زمان برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف‌نگاری رضوی

نتیجه اولیه انتخاب آثار پنجمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی 25 تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 18 مردادماه برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران گفت: 15 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی است.

  احمد محبی با بیان اینکه نتیجه اولیه انتخاب آثار 25 تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 18 مردادماه برگزار می‌شود،ادامه داد: پنجمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی از برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیش‌ از 2 هزار پوستر و فراخوان این جشنواره به سراسر کشور ارسال و توزیع شده است.

محبی از هنرمندان تمام نقاط کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و در ارتباط با نحوه ارسال آثار به جشنواره، گفت: هنرمندان می‌توانند حداکثر هشت اثر در هر رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید با فرمت jpg با وضوح 300 dpi و اندازه تقریبی cm 10×15 باشد، تأکید کرد: آثار ارسال شده برای این جشنواره نباید در جشنواره دیگری ارائه شده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: آثار ارسالی به این جشنواره در بخش نقاشی خط باید در ابعاد100×100 یا 70 ×100 باشد.

محبی با بیان اینکه اصل آثار پس از برگزاری جشنواره عودت داده می‌شود، تصریح کرد: از صاحبان آثاری که توسط داوران مورد تأیید قرار بگیرد در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی اطلاعات لازم و فرم‌های مورد نیاز برای ثبت‌نام در جشنواره در سایت فرهنگ و ارشاد موجود است و علاقه‌مندان پس از دریاف فرم‌ها می‌توانند آنها را پر کرده و به صورت الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا بررسی شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان برای دریافت فراخوان جشنواره می‌توانند به سایت این اداره‌کل  به آدرس اینترنتی khj.farhang.gov.ir و همچنین www.khorasanjonobi.shamstoos.ir یا دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار