باتوجه به اینکه دولت جمهوری اسلامی مالک ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق است حق هرگونه واگذاری دارایی خود را بنا به مصلحت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق درخصوص واگذاری ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن به سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما مالک ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت نیستیم و تاکنون در مورد این واگذاری ، هیچ برگ سهامی از جانب من به عنوان مدیر عامل شرکت امضا نشده است.

محمدجواد عسکری با گلایه از نماینده مردم در حوزه مهریز عنوان کرد: ضمن احترام به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی متذکر می شوم آقای زارع زاده با توجه به شناخت کامل قوانین و مقررات دولت ،مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق را علت واگذاری این سهام عنوان کرده که بیان چنین نظریه ای برای بنده سنگین و غیر قابل تحمل است.

 
وی افزود: برخی تمایلی به توسعه و پیشرفت  شهرستان بافق ندارند و می خواهند مردم را دلسرد و با بیان چنین موضوعی جامعه را دچار دلواپسی و نگرانی کنند.
 
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق درخصوص میزان دو درصد عوارض پرداخت شده به شهرستان بافق گفت: بر مبنای مالیات پرداختی عملا ارزش افزوده نیز از ۴ سال گذشته در بحث عوارض ارزش افزوده زیست محیطی و کارهای جانبی مبالغی پرداخت شده است.

محمد جواد عسکری با اشاره به اینکه حقوق کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی هرماه در تاریخ مقرر پرداخت می شود بیان کرد: دغدغه اصلی مسئولان شرکت تأمین مالی و پرداخت حقوق کارگران است و نسبت به گذشته عقب ماندگی در زمینه پرداخت دستمزد وجود ندارد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد ، بافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار