به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام اکبر عبدی که توسط ادمین اداره می شود در جدیدترین پست خود از وضعیت بیماری این بازیگر بزرگ گفت.
اینستاگرام اکبر عبدی نوشت: به يارى خداوند منان و دعاى شما عزيزان جان ، عمو اكبر ، طناز هزار چهره سينماى ايران طى روزهاى آتى و به لطف پروردگار به آغوش خانواده و جامعه هنرى به سلامت باز خواهد گشت ، يا من اسمه دواء و ذكره شفاء ، التماس دعا 

اکبر عبدی

علی دایی در صفحه اینستاگرام خو با انتشار تصویری از تیم ملی فوتبال نوشت: آنچه باقيست فقط خوبيهاست


اینستاگردی

 سرلشکر پاسدار محسن رضایی طی یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت: در حلب ، ارتش تركيه و عربستان با پول‌های قطری و تسليحات آمریکایی در حمايت از جبهه النصره و جيش الفتح و ساير گروه‌های تکفیری کاملاً فعال هستند.

اسلحه ، مهمات ، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسكندرون تركيه به دست آن‌ها می‌رسد. همچنین از طريق کشتی از عربستان و قطر به آن‌ها کمک می‌شود . 

اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و درواقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند.اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.

اینستاگردی

مهدی پاکدل با انتشار تصویری از ضریح امام رضا(ع) در صفحه اینستاگرامش نوشت: آمده ام كه سر نهم..

اینستاگردی


کمند امیر سلیمانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشبختى اون چيزى نيست كه آدم از بيرون ميبينه خوشبختى تو دل آدمه. دل اگه خوش باشه آدم خوشبخته(عزت الله انتظامى، روسرى آبى)

اینستاگردی

امید عالیشاه هافبک تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گر نگهدار من آنست كه من ميدانم ؛ شيشه را در بغل سنگ نگه ميدارد.

امید عالیشاه

شریفی مقدم گوینده شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آخرین بازی لیگ برتر فوتبال فردا انجام میشود. سه تیم روی کاغذ شانس قهرمانی دارند. به نظر شما کدام تیم قهرمان این دوره رقابتها خواهدشد؟افرادی که بلیت الکترونیکی بازی پرسپولیس-راه آهن رو خریداری کردند خیلی زودتر از زمان بازی به ورزشگاه برن تا پشت درها نمونن..کسانی که بلیت نخریدید اصلا به ورزشگاه نرید چون بلیتی فروخته نمیشه و تمام صندلیها به فروش رفته.امیدوارم فردا روز خوبی باشه ولادت امام سجاد مبارک 

اینستاگردی

وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در دولت اراده بر این است که فرمایش مقام معظم رهبری را در حوزه اقتصاد مقاومتی به سرانجام برسانیم/در معرض یک آزمون بزرگ برای اقتصاد مقاومتی هستیم."گردهمایی استانداران سراسر کشور مشهد مقدس"

اینستاگردی

محسن افشانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در من يك تيمارستان وجود دارديك تيمارستان با هفتاد تختخواب...هفتاد تختخواب با هفتاد ديوانه و سخت ترين كار دنيا را من ميكنم زمانيكه از من ميپرسند: خوبی؟؟!و من بايد يك تيمارستان هفتاد تختخوابی را آرام كنم و بامتانت صادقانه ای بگويمبله امروز "خيلی خوبم"!!!!

اینستاگردی





انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.