به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.




صفحه منتسب به محسن رضایی نوشت: انگلیس، سه فرقه و مذهب جعلی را در میان مسلمانان ساخته است: بهائیت را در میان شیعیان، وهابیت را در میان اهل سنت و صهیونیزم را در سرزمین فلسطین و منطقه خاورمیانه تا با این اقدام تفرقه و شکاف را بین مسلمانان و ناامنی را در منطقه بوجود آورند.





امیر نوری نوشت: او آمد، او با یک سبد گل به دیدن دسته گل آمد!




سردار آزمون نوشت: مرد باشه و از تو آشغالها نون در بیاره، بهتر از اونی که آشغال باشه و از زندگی مردم نون دربیاره….!




فلور نظری نوشت: خدایا، پروردگارا، شکرت می کنم ... اینجا ایران زیباست




محسن مسلمان نوشت: بهترین مسافرت با داداشای گل




معصومه ابتکار نوشت: دیروز بعد از ظهر در سئول ضمن ملاقات با وزیر محیط زیست کره جنوبی، توافقنامه همکاری محیط زیستی هم بین دو کشور امضا شد. از جمله بندهای این یادداشت تفاهم همکاری در عرصه تبادلات و اطلاع رسانی متقابل درباره مدیریت بر زباله و حراست از زمین های مرطوب است.

بر اساس این سند طرفین تمامی تلاش خود را برای از میان برداشتن چالش های زیست محیطی و محیط زیستی در دو کشور و در سطح جهانی به کار می گیرند.




آرش برهانی نوشت: از 9 سال پیش که پیراهن تیم محبوبم را به تن کردم همراه با استقلال جامهای مختلفی رو بالای سر بردم. جامها و افتخاراتی که برای استقلال تکرار مکرراته وقتی در استقلال باشی باید فقط برای قهرمانی بجنگی و نه کمتر از آن ، چراکه چنین تیمی هیچوقت به حداقل ها و کسب سهمیه بسنده نکرده. شاید در فصلی که تموم شد نسبت به 2 سال گذشته بهتر نتیجه گرفته باشیم اما میدونیم که کسب سهمیه برای استقلال جزو همون حداقل هاست و بابت این اتفاق عذرخواهی مى کنم و تلاش مى کنیم تا این حداقل را با قهرمانی در جام حذفی جبران کنیم.





محمود واعظی نوشت: تفاهم، همدلی و دوستی سرعت تحقق یافتن پروژه های ملی را بیشتر می کند و حاصل آن افتتاح پروژه هایی است مانندفاز اول دولت الکترونیک و مرکز تبادل شبکه ملی اطلاعات است که یکی از زیرساخت های اصلی این شبکه می باشد که در روز ارتباطات افتتاح شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرداون هستش که دست روی زانوش بزنه یا علی بگه روی پای خودش مسیر طرقی روطی کنه نه این که از شانه دیگران بالا بره