همایش تجلیل از تلاشگران طرحهای نوروزی در ارومیه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این همایش که با حضور مسئولین دستگاههای اجرائی – انتظامی و جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته هلال احمر گفت : جمعیت هلال احمر در مواقع بحرانی و نیاز با حضور داوطلبان و زحمت کشان این عرصه همیشه یاریگر مدد جویان و مردم بوده و ما مفتخریم در این مسیر با اموزش های عمومی به دانش اموزان مدارس – کانون ها – و ادارات در زمینه خدماتی – فرهنگی – عمرانی و بهداشتی گامهای موثری برداریم .

دکتر ذکریایی اضافه کرد : با توجه به داوطلب محور بودن جمعیت هلال احمر و وجود معضلات مختلف اجتماعی می توان با همکاری و تعاملات با ارگانهای اجرائی در صدد رفع این مشکلات باشیم .

صفر زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این همایش گفت : داوطلبان ایثار گر در جمعیت هلال احمر پشت گرمی و ارامش خاطر مردم مدد جو در شرایط اضطراری هستند و حضور انها باعث حفظ امنیت در جامعه می شود .

در پایان این مراسم از داوطلبین و زحمت کشان طرحهای نوروزی هلال احمر و استاد خسرو دستگیر هنرمند عرصه سینما و تلویزیون از اعضاء جمعیت هلال احمر استان با اهدا لوح و جوایزی تجلیل شد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.