رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه گفت: طرح آموزش های امدادی 22ساعته و8 ساعته امدادی برای عموم مردم از امروز آغاز شد .

علی اکبر جوانمرد در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی و آموزش‌های امداد و نجات به افرادی که عضو این سازمان شوند، میتواند مفید و ثمر بخش باشد و به منظور غنی سازی اوقات فراغت اعضاء و با هدف ارتقاء سطح امدادی و بشردوستانه و آمادگی جسمانی و اخلاقی، اقدام به برگزاری کلاسهای متنوعی میکند.

وی با اشاره به پایان یافتن اوقات تحصیلی و نزدیک شدن به فصل تابستان یکی از وظایف جمعیت هلال احمر را برگزاری برنامه های متنوع آموزشی دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه رسالت ذاتی جمعیت هلال احمر ارائه آموزش های امدادی و بشر دوستانه است که در این خصوص در طول فصل تابستان اقدام به آموزش های امدادی خواهد نمود.

جوانمرد در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به آموزش های همگانی در سطح مساجد ویژه نمازگزاران مینماید که تمامی افراد در هر رده سنی مخاطب این آموزش بشمار میروند.

وی خاطر نشان کرد: نیرو های داوطلب امداد و جوان در مقاطع سنی مختلف عضو جمعیت هلال‌احمر ارومیه هستند که در سطح غنچه های هلال , جوانان, دانشجویان ,امدادگران و داوطلبان فعالیت میکنند .

وی گفت :هدف محوری جمعیت هلال احمر ارومیه ترویج آموزش های امدادی در بین خانواده ها با تحقق شعار هرخانواده یک امدادگر است که در این راستا سهمیه آموزش امدادی برای دوره 22 ساعته امدادی بیش از 5هزار نفر میباشد که با استقبال مردم از آموزش های امدادی این تعداد قابل افزایش میباشد

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه در پایان از همه اقشار مردم به ویژه از جوانان و خیرین دعوت کرد با عضویت در جمعیت هلال احمر ضمن فراگیری مسائل امدادی از سایر برنامه های جمعیت هلال احمر در این راستا میتوانند بهرهمند شوند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.