محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب را خوب می‌دانم.

امید صباغ نو، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: شهر آفتاب به عنوان محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب خوبی بود و فرد برای نخستین بار احساس می‌کند به نمایشگاه کتاب وارد شده است.
 
وی افزود: اما امکانات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آنگونه که باید نیست از جمله آنکه مشکلاتی در زمینه حمل و نقل و یافتن غرفه‌ها توسط مردم وجود دارد که حتی بسیاری از دوستان به من در فضای مجازی پیام می‌دهند برخی از غرفه‌ها را پیدا نکرده‌اند و ظاهرا غرفه‌ها براساس حروف الفبا تقسیم بندی نشده است. اگر اینگونه مسائل برای سال آینده برطرف شود نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بهتر خواهد شد.
 
این شاعر با اشاره به امیدواری خود برای برگزاری بهتر نمایشگاه بین المللی کتاب سال آینده بیان کرد: امیدوارم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده از حالت کویری خود در بیاید و برای دوستان راحت تر شود.
 
گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل شهر آفتاب آغاز شده است و تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار