بسیاری از مشکلات موجود در شهر باغبهادران با ابلاغ طرح جامع مرتفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در بازدید از این شهر اظهار داشت: بسیاری از مشکلات این شهر با ابلاغ طرح جامع مرتفع می شود و در حال حاضرطرح جامع شهر باغبهادران در شورای برنامه ریزی مطرح و هم اکنون در شورایعالی شهرسازی و معماری برای بررسی است.
 حجت ا.. غلامی با بیان اینکه تلاش می شود تا یکماه آینده طرح جامع این شهر ابلاغ شود گفت: کمربندی شهر باغبهادران بطول 4 کیلومتر در صورت تایید اجرا می شود.
وی محور اصفهان – زرین شهر – شهرکرد را یکی از مهمترین محورهای ورودی وخروجی استان عنوان کرد و افزود: این محور به دلیل تردد بسیار بالای وسایل نقلیه و یک محور بین استانی حائز اهمیت است که سعی شده با انجام اقدامات راهداری نسبت به افزایش ایمنی تردد در آن اقدام شود.
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: طرح ورودی شهر باغبهادران در کمیته ایمنی مطرح و سعی می شود تا آخر اردیبهشت طرح ورودی ابلاغ گردد و محور باغشاد – باغبهادران نیز در محور زرین شهر – شهر کرد در راستای پدافند غیر عامل به عنوان محور جایگزین در نظر گرفته شود.
گفتنی است در این نشست فرماندار شهرستان لنجان وشهردار باغبهادران مشکلات شهر باغبهادران در حوزه راه وشهرسازی از جمله احداث کمربندی شهر ، احداث ورودی جدید شهر ، رفع مشکل ورودی ملک آباد ، بررسی و ابلاغ طرح جامع شهر ، مجموعه ورزشی ملک آباد ، مجموعه کارگاهی شهر ، رفع مشکل اسناد املاک شهر و  اجرای روشنایی ورودی شهر را مطرح کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.