سومين همايش ملي پژوهش و درمان روانشناسي باليني به همت دانشگاه آزاد اسلامي واحد تربت جام با شرکت اساتيد، دانشجويان و جمعي از مسئولان اجرايي در محل تالار شهيد سارباني اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تربت جام در اين همايش گفت : رشته روانشناسي در اين واحد دانشگاهي به لحاظ حضور اساتيد و دانشجو سر آمد واحدهاي دانشگاهي کشور است و به همين منظور با تلاش همکاران سومين همايش ملي پژوهشي و درمان در روانشناسي باليني در اين شهرستان برگزار گرديد.

عليرضا رجايي افزود : در اين همايش تعداد 450 مقاله علمي به دبيرخانه واسل گرديد که تعداد 360 مقاله مورد پذيرش هيات داوران قرارگرفت.

وي گفت : از تعداد مقالات پذيرفته شده 110 مقاله به صورت شفاهي و 250 مقاله به ضورت پوستر پذيرفته شد و تعداد 90 مقاله به لحاظ علمي توسط هيات داورات رد شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تربت جام افزود : همايش ملي پژوهش و درمان در روانشناسي باليني با محورهاي روان درماني، اختلالات رواني، روانشناسي سلامت و آزمون هاي رواني با همکاري مراکز دانشگاهي کشور و استان و همچنين سازمان بهزيستي برگزار شد.

در ادامه همايش پس از اجراي سرود و معرفي شهرستان تربت جام سپس تعداد 5 سخنراني عمومي توسط دکتر ابراهيمي مقدم با موضوع خيانت زناشويي، دکتر اورکي با موضوع اثر بخشي نوروفيدبک از واقعيت تا تبليغ، سخنراني دکتر ميرزائيان با موضوع روان درماني هاي اثر بخش از ديدگاه APA، دکتر احمدپور با عنوان تاثير انديشه وفکر در عادت ها و شيوه هاي ترک عادت از ديدگاه مولانا ارائه گرديد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار