معاون دانشگاه آزاد قوچان از پذیرش 515 مقاله در چهارمین همایش ملی «مشاوره و سلامت روان» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی حمید طباطبایی در حاشیه برگزاری چهارمین همایش ملی «مشاوره و سلامت روان» در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان، گفت : این همایش به مدت دو روز در آغاز شده که حدود 40 عضو هیأت علمی از دانشگاه‌هایی همچون علامه طباطبایی، علوم پزشکی تهران، مشهد و دانشگاه‌های آزاد اسلامی قوچان، مرودشت، تربت‌جام و سنندج کار داوری مقالات را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه زمان ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش به دلیل استقبال و درخواست مکرر محققان و پژوهشگران تمدید شد، گفت: 850 مقاله به دبیرخانه همایش رسید که پس از داوری و ارزیابی‌های انجام شده 90 مقاله به صورت سخنرانی و 425 مقاله نیز به صورت پوستر مورد پذیرش نهایی کمیته علمی همایش قرار گرفت.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی قوچان تبادل نظر در مباحث بهداشت روان و تندرستی را مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش برشمرد و تصریح کرد: اینگونه همایش‌ها می‌تواند علاوه بر آشنایی محققان و اساتید با کارگاه‌های تحقیقاتی به سمت پژوهش‌های تقاضامحور مورد نیاز جامعه، صنعت و بازار نیز سوق پیدا کند.

طباطبایی به بخشی از محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: تحول مشاوره و روان‌شناسی در فضاهای مجازی، روانشناسی و مشاوره از دیدگاه دانشمندان اسلامی، آموزش مسائل روانی، اجتماعی و تربیتی کودکان، نقش رسانه‌ها در سلامت روانی جامعه و روان پرستاری در بیماری‌های شایع تنها قسمت کوتاهی از محورهای این همایش به شمار می‌رود.

وی افزود: این واحد دانشگاهی میزبان پنجمین همایش ملی «مشاوره و سلامت روان» در اسفندماه سال جاری نیز خواهد بود که دبیرخانه آن پس از پایان چهارمین دوره فعال می‌شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.