عضو انجمن ملی عسل ایران از برنامه‌ریزی برای توزیع عسل ناب اردبیل در داروخانه‌های کشور خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان مربوطه عسل ناب اردبیل در داروخانه های کشور توزیع شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید فردین صفوی افزود: اگر عسل اردبیل در داروخانه‌های کشور توزیع شود علاوه بر پویایی صنعت زنبورداری شاهد ایجاد انگیزه در بین زنبورداران منطقه خواهیم بود.

وی همچنین گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی در بسته‌بندی عسل بازنگری شود چرا که با این کار علاوه بر توسعه صادرات محصول عسل اردبیل پویایی خاصی به صنعت زنبورداری می دهیم.

رئیس اتحادیه زنبورداران استان اردبیل با بیان اینکه دفاع از حقوق زنبورداران باید توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی انجام شود، افزود: نیاز است تا به منظور پویایی صنعت زنبورداری و ایجاد انگیزه در بین زنبورداران استان اقدامات اساسی و حمایت همه‌جانبه‌ای توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

صفوی بیان کرد: باید مسئولان استان تمهیدات لازم را برای برگزاری جشنواره برداشت عسل در اردبیل انجام دهند چرا که این امر یک نیاز ضروری در منطقه برای معرفی عسل ناب سبلان و صنعت زنبورداری است که متاسفانه تاکنون تمهیداتی در این راستا انجام نشده است.

وی در ادامه اظها کرد: اگر همشهریان قصد خرید عسل خالص را دارند باید به علامت معاونت غذا و دارو و نیز استاندارد توجه داشته باشند و عسل طبیعی چه با موم و شهد نباید از 60 هزار تومان بالا بوده و قیمت‌های بالاتر سوددهی و فریب دادن مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، عسل ، داروخانه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.