عضو انجمن ملی عسل ایران گفت: یکی از اولویت‌های اساسی اتحادیه کشاورزی زنبورداران استان راه‌اندازی بازارچه عسل در اردبیل است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدفردین صفوی افزود: یکی از اولویت‌های اساسی اتحادیه کشاورزی زنبورداران استان راه‌اندازی بازارچه عسل در اردبیل است که با برگزاری جلسات مختلف و با حضور مسئولان قضایی، سازمان جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مربوطه تمهیدات لازم برای اختصاص زمین به بازارچه عسل در اردبیل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل واگذاری زمین در منطقه شام اسبی اردبیل برای بازارچه عسل برطرف شده است،‌ گفت: در صورت همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان دستگاه‌های اجرایی این بازارچه در آینده نزدیک در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و نیاز است در این زمینه مدیران راه و شهرسازی و ‌جهاد کشاورزی همکاری و تعامل مضاعفی داشته باشند.

رئیس اتحادیه کشاورزی زنبورداران استان اردبیل بیان کرد: پیشنهاد راه‌اندازی بازارچه عسل در اردبیل به تمام دستگاه‌های مربوطه ارائه شده است و اتحادیه زنبورداران استان آمادگی کاملی برای راه‌اندازی این بازارچه در اردبیل دارد تا با تحقق این امر شاهد ساماندهی عسل فروشی در اردبیل باشیم.

صفوی تصریح کرد: جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و معاونت غذا و دارو باید تعامل و حمایت همه‌جانبه‌ای برای ساماندهی دست‌فروشی‌های ورودی شهر و ایجاد بازارچه عسل در اردبیل داشته باشند چرا که استان اردبیل نیازمند یک مکان مناسب برای معرفی برند عسل سبلان است تا علاوه بررضایت گردشگران داخلی و خارجی شاهد فروش عسل اردبیل نیز باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.