دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در آیین آغاز به کار این جشنواره اظهار داشت: اساسنامه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 75 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، این شهرک نیز مسیری 20 ساله توسعه را پیموده است.

مهدی کشمیری گفت:در سال 77 با تصویب اینکه شهرک به وزارت علوم بپیوندد وزیر علوم حکم اولین رئیس شهرک را صادر کرد و اولین مرکز رشد واحدهای فناوری کشور در شهرک اصفهان آغاز به کار کرد و از سال 80 جذب و پذیرش شرکت های دانش بنیان در این شهرک آغاز شد.

وی افزود: در سالهای 93 و 94 تصویر بیرونی شهرک علمی و تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی بسیار ارتقا یافت، امشب نیز با حضور وزیر علوم قرارداد جدیدی بین شهرک و دانشگاه صنعتی اصفهان منعقد می شود.

دوازدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی تا 25 ادریبهشت برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه‌ای برگزار می شود که بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان (شرکت‌های دانش بنیان) و سرمایه‌گذاران کارآفرین (Venture Capital) است.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار