رضا رفیع و سربازان اقتصاد مقاومتی به «روزآمد» می‌آیند

مجله اقتصادی «روزآمد» با اضافه شدن بخش‌های جدید و متنوع به مخاطبان ارائه می‌شود.

امیرحسین خرمشاهی تهیه کننده برنامه «روزآمد» در خصوص بخش های جدید این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: رضا رفیع با بخش «پاتوکفش اخبار» که پیش از این در برنامه «سلام تهران» شاهد آن بودیم، زبان بیان مشکلات مردم در «روزآمد» می شود.

این بخش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه با اجرای رضا رفیع ارائه خواهد شد. رفیع در این بخش با روایت مخصوص به خبرهای اقتصادی می پردازد و با نگاهی طنزآمیز و منتقدانه آنها را بازگو می‌کند.
 
فرش قرمز برای سربازان اقتصادمقاومتی
خرمشاهی در ادامه اظهار داشت: روزآمد در سری جدید در اقتصاد مقاومتی فرش قرمز گسترده است و از سراسر ایران کارگران نمونه استانی و کشوری را به برنامه دعوت کرده است. کارگران این کار با خلاقیت و ابتکار شخصی توانسته‌اند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و در تولید کالاهای با کیفیت و صادرات غیرنفتی نقش اساسی داشته باشند.

خرمشاهی عنوان کرد:  محمد هیراد حاتمی مجری برنامه، در «فرش قرمز» راز و رمز موفقیت این کارگران اقتصادی را قصه خواهد کرد.

وی تآکید کرد: حضور کارگران نمونه و مخترعان مطرح اقتصادی در فرش قرمز برنامه به این دلیل است که اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی برای آن از اهداف اصلی «روزآمد» است.

سفر به طبیعت و فرهنگ لرستان به روایت خانواده خدابخشی  
تهیه کننده «روزآمد» در پایان تصریح کرد: خانواده خدابخشی از زوج‌های جوانی هستند که با سفر کردن و طبیعت گردی در استان لرستان، از آبشارها، مناطق عشایری، اقتصاد کشاورزی منطقه و... مستندهایی را تهیه کرده‌اند که از شنبه 25اردیبهشت، هر روز ساعت 19:15 دقیقه در برنامه «روزآمد» پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار