رجبی گفت:هفته پایانی لیگ برتر فوتبال فردا به اتمام می رسد و ما در صددیم رتبه هفتم جدول را درپایان بازی فردا به سایپا اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید رجبی سر مربی تیم فوتبال سایپای تهران در مورد دیدار فردای این تیم در مقابل نفت تهران گفت: این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و قصد دام با پیروزی در این دیدار رتبه هفتم جدول را به سایپا اختصاص دهیم و با خاطره خوش لیگ این دوره را به پایان ببریم.

وی درباره مدیر عامل جدید تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم درویشی مدیر عامل جدید سایپا روز های خوبی را در این باشگاه رقم بزند و برای وی آرزوی موفقیت دارم و البته سایپا پتانسیل این را دارد که در آینده تیم خوبی را روانه لیگ برتر 16 کند.

رجبی درباره تیم فوتبال نفت تهران حریف هفته 30 سایپا گفت:ما آندو را برای فردا در اختیار نداریم و در بازی قبل مقابل استقلال اهواز نیز پس از 8 هفته به برتری رسیدیم اما مصمم هستیم در مقابل تیم خوب و منسجم نفت با هدایت علیرضا منصوریان به برتری برسیم و فصل را با پیروزی به پایان ببریم.

وی درباره شرایط تیم نفت توضیح داد: نقاط قوت و ضعف این تیم را می شناسیم و در 2 روز گذشته روی این نقاط کار کرده ایم و امیدوارم پیروزی بر نفت جبرانی برای نتایج ضعیف ما در گذشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار