‌هزار و 291 دانشجو در واحد دانشگاه آزاد سوادکوه مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از فارغ از تحصیلی تعداد 480 دانشجوی دانشگاه آزاد واحد سوادکوه در سال 94 خبر داد.

تقی لطیفی‌‎شیردار افزود: 385 دانشجوی دانشگاه آزاد واحد سوادکوه در مقطع کاردانی، 554 نفر در مقطع کارشناسی و 352 نفر در مقطع ارشد تحصیل می‌کنند و وجود 9 آزمایشگاه، چاپ هشت مقاله توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی و 22 هزار و 800 جلد کتاب در کتابخانه‌های این واحد علمی وجود دارد.

وی به حضور 73 عضو هیأت علمی تمام‌ وقت را از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه اشاره کرد و گفت : 50 نفر از آنان با رتبه علمی مربی و 23 نفر از آنان دارای مرتبه علمی استاد‌یاری هستند.

وی افزود : مرکز رشد فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در حال راه‌اندازی هستند و در سال گذشته سه طرح انجام‌شده با مؤسسات و 9 کارگاه آموزشی اجرایی شده است.

وی از عضویت 300 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در تیم‌های ورزشی خبر داد و با بیان اینکه در سال گذشته 16 مدال شامل 5 طلا و 3 نقره و 8 برنز منطقه‌ای و جهانی نصیب ورزشکاران دانشجوی این دانشگاه شد، گفت: فعالیت هفت کانون فرهنگی، برگزاری 10 مسابقه فرهنگی و مذهبی، برگزاری چهار نمایشگاه و مراسم فرهنگی در دانشگاه آزاد سوادکوه در بخش فرهنگ انجام شد و در سال 94 تعداد 480 دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه فارغ از تحصیل شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، تحصیل ، دانشجو ، واحد ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.