مهلت ارسال آثار به جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی در تمام بخش ها تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای مازندران، ثبت نام در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی از تاریخ 25 اسفند پارسال در بخش های مختلف از جمله شعر، هنـرهای تجـسمی در رشته های : عکس، پوستر، تصویرسازی کاراکترهای مهارتی، کاریکاتور و کاریکلماتور، طراحی تندیس، نماهنگ و سرود و انیمیشن شروع شده است و علاقمندان می توانند آثار خود را تا 31 خرداد ماه امسال به دبیرخانه جشنواره به آدرس الکترونیکی www.jashnvareh.irantvto.ir ارسال کنند.

بنا بر این گزارش، داوری مرحله اول جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی سه شنبه نیمه تیرماه سال جاری، اعلام اسامی راه یافته گان به جشنواره 19 تیر و داوری مرحله دوم 28 تیر امسال است.

افتتاحیه نمایشگاه آثارجشنواره مذکور 2 مرداد ماه 1395 و اختتامیه آن 6 مرداد 1395 همزمان با روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برگزار می شود و به برگزیدگان اول تا سوم جشنواره جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، تمدید ، ارسال ، جشنواره ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار