معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای شرکت در نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی و تخصصی شبکه سازی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان وارد اراک شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، خانم دکتر مولاوردی شامگاه دیشب با استقبال مسولین استان مرکزی وارد اراک شد و قرار است در سفره یک روزه خود به استان مرکزی در هشتمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی و تخصصی شبکه سازی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان در اراک سخنرانی کند .
هشتمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی و تخصصی شبکه سازی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان به مدت سه روز با حضور 210 نفر از سازمان های مردم نهاد حوزه زنان از استان های تهران ، البرز، قم ، قزوین و مرکزی در اراک برگزار می شود .
دیدار با آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  و بازدید از مرکز درمان ناباروری رویان اراک  از دیگر برنامه های امروز معاون رئیس جمهور است .
خانم دکتر مولاوردی در بدو ورود به اراک از تشکیل ستاد ملی رسیدگی به امور زنان و خانواده خبر داد و گفت : دستور جلسه های ستاد ملی زنان و خانواده مشخص شده و با دفتر رئیس جمهور نیز به عنوان رئیس این ستاد هماهنگی هایی به عمل آمده است.
وی در خصوص اجرای سند جامع توان افزایی زنان در دولت گفت: مسائل مربوط به زنان ایران در نشست هیات دولت توسط این معاونت ارائه و مقرر شده است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سند تدوین و پس از جمع بندی نهایی برای تصویب به کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارائه شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، توانمندی زنان در تمامی سطوح جامعه را اولویت و ماموریت اصلی این معاونت عنوان کرد و افزود: بر اساس این ماموریت تفاهم نامه هایی با دستگاه های اجرایی مختلف منعقد و اقدام هایی در این راستا انجام شده است.
مولاوردی ادامه داد: طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دستور کار این معاونت قرار دارد که به زودی سند توانمند سازی این گروه از زنان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصویب در کمیسیون اجتماعی دولت مطرح می شود.
وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای زنان دانش آموخته دانشگاهی و سرپرست خانوار از دیگر برنامه های این معاونت است که این برنامه ها در شورای عالی اشتغال در دست بررسی و تصویب قرار دارند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: همچنین چندین لایحه در زمینه اشتغال و رفاه زنان توسط این معاونت آماده شده که پس از تصویب دولت برای تصویب به مجلس دهم ارسال می شود.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، مولاوردی ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.