فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده برگزار می‌شود.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی محمدی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ایثار و شهادت درسی است که ملت ایران از مکتب اهل‌ بیت(ع) فرا گرفته‌اند.
 
وی افزود: ملت ایران با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) توانست در مقابل ظلم و بی‌عدالتی ایستادگی کند و هرگونه تعرض و تعدی به خاک و ناموس و وطن را با نثار جان و از خودگذشتگی پاسخ دهند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در کتاب افتخارات این ملت بوده چراکه این توانسته در مدت هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک خود را در تصرف دشمن نگذارد و در مقابل متجاوزان تا دندان مسلح ایستادگی کند.
 
محمدی در ادامه با بیان اینکه هر آنچه امروز ملت ایران بر آن افتخار داشته همه مرهون ایثار و گذشت شهدا و خانواده شهدا می‌باشد، یادآور شد: امنیت، آسایش، اقتدار و سربلندی ملت ایران در طول دوران عمر پربرکت انقلاب اسلامی همه مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده شهدا می‌باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" و این مهم به آن معنا بوده که ما باید روحیه ایثار و از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی را در میان ملت خود حفظ کنیم و نگذاریم این روحیه کم رنگ شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان لنده برنامه‌های متعددی در طول سال برگزار می‌گردد که مراسم یادواره شهدا در این میان پررنگ‌تر و با حضور باشکوه مردم برگزار می‌شود.
 
محمدی افزود: در همین راستا فردا یکشنبه 26 اردیبهشت مراسم یادواره شهدای شهرستان لنده در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: سخنران این مراسم سردار غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی خواهد بود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.