شهروندخبرنگار تهران؛

عجله برای خروج از اتوبوس باعث بیهوشی مسافر شد + تصاویر

صبح امروز خانم میانسالی که قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشت، دچار حادثه شد.

عجله برای خروج از اتوبوس باعث بیهوشی مسافر شد + تصاویربه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز خانم میانسالی که قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشت، به دلیل عجله کردن و متوقف نشدن کامل اتوبوس دچار حادثه شد. این اتفاق که در مسیر شوش – بهارستان رخ داد، باعث بی‌هوشی مسافر شد که در نهایت برای انجام عملیات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

منبع: محیا قیاسی – تهران


بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: اولین اتوبوس در ایران توسط یک تاجر بلژیکی در شهر رشت به کار گرفته شد، اما به مرور زمان و با توجه به میزان کرایه، سودآوری و زیر ساخت‌های حمل و نقل توجیه اقتصادی آن رد شد.



برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
عجله کردن همیشه مشکل درست میکنه و این بار هم همینطور شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ممنون از توجه شما به جزئیات موضوع. در اصل هیچ کس به اورژانس اطلاع نداد و خود شهروندان و راننده سعی در هشیاری خانم داشتند و بعد از حدود ۱۰دقیقه که کمی هشیار شدند با خود اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند.
Canada
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام، ممنونم از باشگاه خبرنگاران جوان و شهروند خبرنگارانش، ایکاش در متن می نوشتید که اورژانس تهران بعد از چند دقیقه در صحنه رسید. با توجه به بافت متراکم جنوب شهر تهران و ترافیک بالای این مناطق در طول ساعات روز معمولا در سوانح و حوادث خودروهای آمبولانس متاسفانه دیر به صحنه می رسند و این یکی از مشکلات شهروندان است.
آخرین اخبار