مشکلات حق اشعه اتاق عمل از زبان کارکنان خانم

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از حذف شدن حق اشعه برای کارکنان خانمی که قصد فرزندآوری دارند خبر داد.

به افرادی که به طور مستمر به کار با اشعه اشتغال داشته باشند، مزایایی بر مبنای مقدار و شرایط بالقوه پرتودهی محیط کار به تشخیص واحد قانونی و طبق آیین نامه‌های مربوط تعلق می‌گیرد و هر ماه ردیف مستقلی به نام حق اشعه در فیش حقوقی آنها لحاظ می‌شود.  

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از قطع شدن این حق هنگام بارداری کارکنان خانم خبر داد و مشکل اصلی این است که بعد از اتمام مرخصی برای برقرار کردن حق اشعه تلاش‌های بسیاری باید انجام دهد.

این موضوع موجب گلایه مندی کارکنان خانمی که باردار هستند و یا قصد فرزندآوری دارند شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار 
سلام وقت بخیر؛ با توجه به برنامه جوانی جمعیت کارکنان خانم که حق اشعه می‌گیرند و داخل اتاق‌های عمل مشغول به فعالیت هستند در صورت باردار شدن حق اشعه آنها قطع می‌شود و بعد از دنیا آمدن فرزندانشان و بعد از بازگشت به کار امکان برقراری مجدد آن نیاز به تلاش دوباره دارد. این موضوع کارکنان را دچار مشکلات می‌کند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۳
باسلام برخی از معلمین بازنشسته نیمه دوم ۴۰۰ درموقع بارگذاری مدارک رتبه بندی در سامانه ثبت اعتراض ننموده که جهت آنان رتبه تعیین که باتوجه به امتیازات از رتبه بالاتر برخوردار میشوند لطفا دراین زمینه بررسی ورسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ تير ۱۴۰۳
سلام لطفا در موضوع احکام رتبه بندی آموزگاران بازنشسته اول مهر ۴۰۰ نیز پی گیری تا احکام رتبه آنان در حکم بازنشستگی درج گردد .
آخرین اخبار