مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه «سلامت با محوریت غلبه بر دیابت» در شهرداری این شهرستان خبرداد.

مهدی فخرئی کاشانی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با بیماری دیابت و راههایکنترل و پیشگیری از این نوع بیماری، اطلاع رسانی و آموزش در راستای ایمنی غذا وکنترل،پیشگیری از بیماریهایغیرواگیر دار و تبین طرح تحول نظام سلامت هدف ازبرپایی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه تا پایان اردیبهشت ماه گفت:بیش از 10 غرفه از دستگاههای ورزشی، محصولات ارگانیک، سنجش قند خون، محصولات طبیعی مثل چای و دمنوش، معرفی مرکز درمان زخم بیماران دیابتی و محصولات تولیدی از مواد طبیعی مانند شیرینی، پولکی و نبات در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

به‌گفته‌وی،برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع بررسی و شناخت عوامل استرس، یبوست، چاقی و لاغری، کمردرد، درد مچ و پاها، زانو درد و سردرد با حضور اساتید و کارشناسان مجرب و ارائه راههای کنترل و پیشگیری توسط اداره شهر سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری بخش خصوصی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از برنامه ‌های جانبی نمایشگاه است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار