مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی از بازسازی 120 مدرسه در استان خبر داد و گفت: شهرستان بناب پیشتاز مدارس خیرساز است و در حال حاضر 16 باب مدرسه خیرساز مشارکتی در این شهرستان در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عیدی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مدرسه 18 کلاسه دولتی ساز در بناب از خیران مدرسه‌ساز به عنوان بزرگ‌ترین ظرفیت برای بازسازی مدارس استان نام برد و اظهار داشت: بدون مشارکت خیرین تأمین نیاز فضای آموزشی استان ممکن نیست.

وی افزود: در حال حاضر 120 باب از مدارس آذربایجان‌شرقی در حال بازسازی هستند که در سال گذشته 800 میلیارد ریال اعتبار برای این مدارس هزینه شده است.

عیدی تصریح کرد: در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان آذربایجان‌شرقی 700 میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز مدارس استان کمک مالی صورت گرفته است که با توجه به کمبود اعتبارات مالی بزرگ‌ترین ظرفیت برای بازسازی مدارس استان به شمار می‌رود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهتمام اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان برای بازسازی مدارس فرسوده یادآور شد: شهرستان بناب پیشتاز مدارس خیرساز است و در حال حاضر 16 باب مدرسه خیرساز مشارکتی در این شهرستان در حال احداث هستند و در کنار آن مدرسه 18 کلاسه دولتی ساز بناب نیز در دو هزار و 500 مترمربع فضای آموزشی با اعتبار 45 میلیارد ریال احداث و تجهیز خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.