ارومیه؛

پرداخت 950 میلیون ریال بابت تفاهم نامه های مالی به هیات ورزشی آذربایجان غربی

جلسه هم اندیشی دبیران هیأت های ورزشی استان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات و تبییت سیاست های سال 95 و نیز تجلیل از روابط عمومی برتر هیأت های ورزشی در سال 94 برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ کیومرث پورایراندوست در جلسه تخصصی هیات های ورزشی استان افزود: بزودی مطالبات تفاهمنامه مشترک با هیأت های ورزشی به حساب آن دسته از هیات ها که از این اداره کل طلب دارند واریز می شود تا پرونده مالی سال 94 بسته شود.

وی اظهار کرد: جلسات تخصصی هیات های ورزشی از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه جاری به صورت سه روز در هفته آغاز می شود و علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات ورزش استان تفاهم نامه های جدید سال 95 نیز با آنها بسته می شود.

معاون ورزش قهرمانی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: جهت تسویه تفاهم نامه های مالی سال 94 هیات های ورزشی مبلغ 950 میلیون ریال پرداخت می شود.

پورایراندوست بیان کرد: استفاده از سامانه مبین بمنظور تکمیل اطلاعات کامل مربیان و ورزشکاران و داوران و سیستم اتوماسیون نیز جهت ایجاد ارتباط هر چه بیشتر اداره کل با هیات های ورزشی راه اندازی شده است و از کمیته روابط عمومی هیات ها درخواست می کنیم که از این طریق با ما در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: حضور مسئولان در دفاتر هیات های ورزشی، ساماندهی بانک اطلاعاتی مربیان و داوران فعال، میزبانی مجامع سالیانه فدراسیون ها، تکمیل کمیته های هیأت ها بخصوص کمیته همگانی ، نظارت بر عملکرد کلاس های تابستانی و استفاده از سالن های ورزشی سایر ادارات و ارگان های دولتی بر اساس مصوب شورای ورزش استان از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد.

پور ایراندوست گفت: میزبانی اردوهای مشترک تیم های ملی و ورزشکاران استان یکی دیگر از مواردی است که باید در دستور کار هیات ها قرار گیرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همچنین تخصیص 35 درصد بودجه مصوب وزارت به ورزش بانوان را یکی از موضوعات مهم دانست.

وی اضافه کرد: کمبود اعتبار و نبود سالن های تخصصی از مشکلاتی است که اغلب هیات های ورزشی با آن مواجه هستند و از اداره کل ورزش و جوانان انتظار حمایت و پشتیبانی دارند که تنها راه چاره آن حضور هیات ها در مزایده های ماده 88 در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی است.

پورایراندوست افزود: نظارت بر نحوه عملکرد مدارس فوتبال و والیبال بر عهده هیات های مربوطه می باشد و از مسئولان این هیات ها درخواست می کنیم بر این امر توجه بیشتری داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همدلی و البته برنامه ریزی منسجم که مبنای کار ما در ورزش است بتوانیم در اجرای فعالیت ها و برنامه های ارزشمند ورزشی گام برداریم و جایگاه خود را در ارزیابی فدراسیون های ورزشی ارتقاء بخشیم.

در ابتدای این جلسه حمید ساداتی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ، دکتر اکرم مهدی زاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی، شهلا مؤمن رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ،سعید هاشمی نیا رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عاشیری، حبیب الله قربانی مسئول امور آموزش و سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.