سياست کلي شهرداري جلوگيري از ساخت وساز غير مجاز وتسهيل صدور مجوز ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سرپرست شهرداری خوی در نشست مشترک شورای اسلامی شهر، شهرداری خوی و شرکت های خدمات رسان با اشاره به رویکرد کلی شهرداری اظهار داشت: سیاستهای کلی شهرداری و شرکت های خدمت رسان باید جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز باشد و ما باید تمام زمینه های لازم را فراهم کنیم تا شهروندان به سمت و سوی مسیر های غیرقانونی پیش نروند.

محرم اکبرزاده افزود: تسهیلات لازم برای شهروندان درحوزه های ساخت و ساز و صدور مجوزهای ضروری باید فراهم گردد و از سوی دیگر انتظار داشته باشیم که شهروندان نیز به سمت و سوی ساخت و ساز قانونی پیش بروند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات باید براساس و موازین قانونی باشد و باید تلاش کنیم تا با صدور پروانه براساس قوانین به همراه کاهش زمان ارائه صدور مجوز و تسهیل سازی مراحل می توانیم از ساخت و ساز غیرقانونی جلوگیری کنیم و انتظار داریم که شرکت های خدمات رسان نیز در این امر همکاری و همراهی نمایند.

سرپرست شهرداری خوی تصریح کرد: مشکل ساخت و ساز غیرمجاز سالهای سال است که دغدغه های بسیاری در مسیر توسعه شهری خوی ایجاد کرده و طبیعتا تصمیم های مقطعی نمی تواند راهگشای بسیاری از این مشکلات باشد و باید برنامه ریزی کلان صورت بگیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.