سیستان وبلوچستان؛

نقش قیام 15خرداد در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: قیام 15 خرداد 1342 نقش مهم و موثری درشکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اززاهدان؛عباس صفدری در نشست ستاد برگزاری آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: از آنجایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ریشه های انقلاب را در 15 خرداد 1342پایه گذاری کردند بزرگداشت این ایام فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه های ناب و ارزشمند امام راحل است.

وی ادامه داد: قیام 15 خرداد یادآور فداکاری، رشادت ها و مبارزات سرسختانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است به طوری که این قیام تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه رخدادهای تاریخی پیوند نزدیکی با باورها، گرایش ها و آرمان های جامعه دارند مردم ایران اسلامی با گرامیداشت این ایام ضمن تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب بر پیروی و تبعیت کامل از ولایت فقیه تاکید می کنند.

صفدری از برگزاری ویژه برنامه های مختلف این ایام در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های محوری در همه شهرستان های استان، برپایی گردهمایی خانواده معظم شهدا با تاکید بر خانواده شهدای حرم، برگزاری دعای ندبه و کمیل، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و ایستگاههای صلواتی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه و برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه تبیین آرا و اندیشه امام راحل از جمله برخی برنامه های پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی، برگزاری رقابت های مختلف فرهنگی، قرآنی و غیره و برپایی آیین ویژه استقبال از زائران پاکستانی مرقد امام خمینی(ره) از جمله دیگر برنامه های این ایام در استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار