به منظورتولید عسل و فرآورده های آن ،خانه عسل مهاباد تا یک ماه دیگر در این شهرستان به بهره برداری میرسد.

 

 

 

 

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در نخستین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مهاباد در سال جاری که امروز در فرمانداری تشکیل شد، اقدامات ادارات و ارگانهای مختلف این شهرستان به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای اقشار مختلف جامعه بررسی شد.ایجاد خانه عسل در مهاباد یکی از این اقدامات است.

رئیس کمیسیون اشتغال و سرمایه گذاری شورای اسلامی مهابادگفت:به منظور تقویت صنعت تولید در مهاباد و با توجه به استعدادبالقوه این شهرستان مهاباد درتولید عسل،قراردادی برای راه اندازی شهرعسل در این شهرستان منعقد شده است.

کامران یزدانفرافزود:این طرح هم اکنون درحال اجراست و تا پایان خرداد به پایان میرسد و با بهره برداری ازآن،ازاین پس عسل به عنوان یکی از مهمترین سوغات های مهاباد شناخته خواهد شد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت مهاباد هم با بیان اینکه 37واحدصنعتی غیرفعال و27 واحد صنعتی نیمه فعال در این شهرستان وجود دارد،ایجاداقدامات اساسی برای راه اندازی و فعالیت دوباره این واحدها را خواستار شد.

قادری افزود: راهکارها و سیاستهایی هم برای تسهیل فضای کسب وکاردرشهرستان مهاباد بررسی و مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی فرماندارمهابادهم تصریح کرد:معرفی یک نفرازهراداره برای تعامل باکارگروه اشتغال وسرمایه گذاری،فراهم شدن بستر لازم برای اشتغال جوانان دراین ادارات وتقویت تولید،صادرات وافزایش اشتغال زایی ازمهمترین مصوبات این نشست بود.

هاشم کیانی گفت:کارآفرینی و ایجاد شغل در زمینه های مختلف تفریحی،گردشگری،پزشکی،ورزشی وهنری در دستورالعمل این کارگروه قرار دارد.

بزرگترین هدف کارگروه اشتغال ایجادفرصت های شغلی،فرصت های سرمایه گذاری وحمایت از استعدادهای داخلی است.

انتهای پیام/

خبرنگار:

سردبیر:ادیب

شماره:183

ساعت ارسال:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.