فرمانده جديد سپاه پاسداران تربت جام با حضور فرماندهي سپاه امام رضا(ع) معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم با اشاره به شناخت دشمن و چگونگي مواجهه با دشمن گفت: چگونگي مواجهه با دشمن به قطع جهاد و مبارزه است و انسان در مرحله شناخت و اقدام بايد شناخت لازم را از دشمن پيدا کند.

سردار يعقوب علي نظري افزود : جبهه باطل هميشه در مقابل حق وجود دارد و امروز مصداق کامل باطل و دشمن مشترک همه ما افراد و دولتهايي هستند که در دنيا به انسان ها ظلم مي کنند و کساني هستند که باعث قتل و غارت و تفرقه مي شوند و اين ها ما را هدايت مي کند که مصداق باطل را خوب بشناسيم.

وي تصريح کرد : امروز همچنان آمريکا و اسرائيل شيطان بزرگ و باطل هستند و همه دولت ها و کساني که به هر اندازه سبب تقويت و پايداري آمريکا واسرائيل مي شوند قطعا در جبهه کفر قرار دارند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد : امروز دنياي استکبار با استفاده از تزوير و فريب جامعه اسلامي، اتحاد و اتفاق اسلامي را در برابر خودش دچار تفرقه کرده است و متاسفانه قدرت معنوي اسلام در خدمت مبارزه با دشمن اسلام و مظهر باطل نيست و ساهد حوادث ناگواري در جهان اسلام هستيم.

سردار نظری تاکيد کرد : امروز هيچ دليلي وجود ندارد که دست از مبارزه با مظهر ظلم و کفر آمريکا و اسرائيل برداريم وبايد دقت داشته باشيم اصول و مباني دين را بشناسيم و براساس آن عمل و حرکت کنيم.

وي ابراز داشت : همه بايد با واسطه و بي واسطه خيلي مراقبت کنيم که دچار توطئه دشمن نشويم امروز ما نگراني مبارزه با جبهه کفر نداريم و قدرت انقلاب در حوزه هاي مختلف به صورت منسجم با هر موضوعي با حضور اقتدار به قدرت بسيجيان پاسخ جبهه کفر را قاطعانه مي دهيم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به تفکر جهادي و بسيجي گفت : تفکر جهادي و بسيجي و مبارزه با دشمن سلاحي است که مسلمانان را قدرتمند مي کند و اين سلاحي است که دشمنان ندارند.

سردار نظري با اشاره به توطئه دشمن در مناطق تلفيقي گفت : دشمن هميشه به دنبال بهم زدن وحدت نفوذ کردن در فرد و اجتماع بوده و خواهد بود بويژه در مناطق تربت جام که بسيارحساس است و تک تک افراد بايد نسبت به توطئه ها هوشيار مراقب و بصير باشند.

وي خطاب به علماي شيعه و اهل سنت ابراز داشت : علماي شيعه و اهل سنت اتفاق و اتحاد را دارند و به صورت مسالمت آميز در کنار هم زندگي مي کنند و از وحدت و يکپارچگي برخوردار هستند.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان به عنوان فرمانده سپاه تربت جام معرفي و از خدمات ارزنده سه ساله فرمانده اسبق سپاه سرهنگ پاسدار محسن گوهري تجليل بعمل آمد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.