فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت: سپاه چناران آمادگی اعطای تسهيلات برای صنايع تبديلی كوچک در شهرستان برابر قواره و دستورالعمل های صادره را دارد.

آمادگی بسیج سازندگی چناران برای اعطای تسهيلات به صنايع تبديلی كوچکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ سرهنگ مجید آذرکیش افزود: بسيج سازندگی برای موثرتر شدن فعالیت های اقتصادی، دوره های مهارتی فنی و حرفه ای، بازاريابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به افزايش سهم ۱۰درصدی اردوهای جهادی گفت: در سال جهاد اقتصادی، اقدام و عمل اردوهای جهادی با ساز و كارهای جديد و با برنامه ريزی دقیق تر به مناطق محروم اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه چناران افزود: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد صنايع تبديلی كوچک، برگزاری اردوهای جهادی در عرصه های بهداشت و درمان، خدمات رسانی، محروميت زدايی، انجام خدمات فنی و عمرانی، كشاورزی و منابع طبيعی از مهمترين برنامه های بسيج سازندگی چناران است.

سرهنگ آذرکیش گفت: همچنین سپاه چناران در سال گذشته يک ميليارد و ۳۸۷ ميليون تومان خدمات رسانی انجام داده است.

وی افزود: وام های اقتصاد مقاومتی و صنايع تبديلی وام گيرنده برای ۷۸ نفر به مبلغ ۷۵۸ ميليون تومان، وام های اشتغال و بلاعوض برای ۲۵ نفر به مبلغ ۹۵ ميليون تومان، معرفی افراد به كارخانه ها و نهادها برای اشتغال و اخذ وام از مهمترین اقدامات صورت گرفته سپاه چناران در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد که در كل به ایجاد اشتغال برای ۱۳۵ نفر منجر شده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار