فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان با سوداگران و کشف 636 کیلوگرم موادمخدر در سراوان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛سردار حبیبی افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان شب گذشته با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شده و منطقه را تحت پوشش اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان هنگامی که قصد ورود محموله سنگین موادمخدر از نقطه صفر مرزی به داخل کشور را داشتند با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران روبرو شده و از رسیدن به اهداف شومشان ناکام ماندند.

وی گفت: مرزداران در این عملیات موفق شدند 2 دستگاه خودرو را متوقف و یک نفر از اشرار و قاچاقچیان را به هلاکت رسانده و پس از پاکسازی محل درگیری 636 کیلوگرم مواد مخدر شامل 595 کیلوگرم تریاک و 41 کیلوگرم شیره تریاک به همراه یک قبضه اسلحه گرینف و مهمات مربوطه را از آنان کشف و ضبط کنند.

سردار حبیبی با تقدیر از رشادت مرزداران که در سخت‌ترین شرایط با انگیزه ایثار و رشادت مانع از تحقق اهداف پلید قاچاقچیان موادمخدر می‌شوند افزود: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزبانی برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان باید بدانند مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، سراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار