رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:در دو درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی در شهرستان های "خاش" و "سراوان" 640 تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از زاهدان؛سرهنگ "احمد اسکینی"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:در پیگیری اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان خاش مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد دارند یک محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو تویوتا از منطقه کوهستانی" کوه کلهر" به استان های مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گفته وی پس از هماهنگی های تخصصی و شناسایی خودرو قاچاقچیان، تیم های عملیاتی ماموران پلیس به محل های از پیش تعیین شده اعزام و سرانجام شب گذشته خودرو مذکور شناسایی و تحت نظر گرفته شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود:قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده تیم های پلیس ، پس از درگیری مسلحانه ،خودرو حامل مواد مخدر را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب و ارتفاعات منطقه از محل متواری شده و ماموران در بازرسی از خودروی به جا مانده در صحنه درگیری ،370 کیلو تریاک را کشف کردند.

اسکینی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت:در ساعت سه بامداد امروز ،ماموران انتظامی شهرستان سراوان با همکاری ماموران سپاه در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در منطقه"بم پشت" ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا 270 کیلو تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار