در این نمایشگاه دانش آموزان با استفاده از تمام آموزه های یک ساله خود از مواد بازیافتی توانمندی های هنری خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ دبیر شبکه سمن های زیست محیطی شهرستان شاهرود گفت: آموزش های زیست محیطی کلید رساندن پیام مهرورزی به نسل جدید است و این مهم، بهانه ای برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای محیط زیستی دانش اموزان شاهرودی با کمک سمن های محیط زیستی و مدیریت آموزش و پرورش شد.
امیرحسین ولیان افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان با استفاده از تمام آموزه های یک ساله خود از مواد بازیافتی توانمندی های هنری خود به نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: جمعیت دیده بان طبیعت در سال تحصیلی جاری و در راستای ادامه فعالیت های بخش دانش آموزی شامل آموزش و ترویج حفظ و صیانت از محیط زیست برنامه های با حضور کارشناسان این حیطه توانسته است تا با همکاری آموزش و پرورش اقدامات درخور توجهی را به میزبانی مدارس شهرستان انجام دهد.
دبیر شبکه سمن های زیست محیطی شهرستان شاهرود با بیان اینکه کارشناسان محیط زیست شهرستان شاهرود توانسته اند در طول تحصیلی با دانش آموزان ارتباط مثبت و سازنده ای را با موضوعات محیط زیستی برقرار کنند ،اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای یکساله این ارتباط موثر و تنگاتنگ متحصل فعالیت های یکساله سمن های محیط زیستی است.
وی افزود: آموزش های زیست محیطی پایه ای در خانواده ها، اولیا مدرسه و بچه ها بسیار مطلوب و امیدوار کننده است لذا امیدواریم هرکدام از این کودکان بتوانند در آینده پیام مهروزی زمین را به فرزندان و نسل بعدی خودشان منتقل کنند.
ولیان افزود: ترویج آموزش ها و صیانت از محیط زیست دو رسالت سمن های فعال در زمینه محیط زیست ایت و در این بین نسل دانش اموز امروز ایران اسلامی مهمترین گروه هدف این مقوله هستند.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار