وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

افزایش 2 برابری اعتبارات وزارت ظرف دوسال گذشته

وزیر وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتبارات وزارت ورزش و جوانان ظرف 2 سال گذشته به 2 برابر افرایش یافته است،که این مقدار از اعتبار هنوز با ایده ال فاصله دارد.

افزایش 2 برابری سمن ها  در دولت تدبیر و امید/افزایش 2 برابری اعتبارات وزارت  ظرف دوسال گذشته
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی نمایندگان مردم نهاد اظهار داشت:سیاست های وزارت ورزش و جوانان در زمینه افرایش 2 برابری سمن ها محقق شد و نیز اعتبارات این وزارت ظرف 2 سال گذشته به 2 برابر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این اعتبارات  در حوزه های عمرانی و جاری به 2 برابر افزایش یافته که سهم  جوانان بیشتر در حوزه جاری تامین و در حوزه عمرانی کمتر تخصیص داده شد.

:
گودرزی ادامه داد: سیاست های دولت یازدهم ایجاد مشارکت هر چه بیشتر جوانان در عرصه های تصمیم گیری، تصمیم سازی و تغیرات شگرف است که قطعا تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات جوانان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قدرت دولت یازدهم در زمینه اقتصادی 6 برابر نسبت به دولت دهم کاهش یافته است، افزود: مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور تاثیر مستقیم بر حوزه های اجتماعی نیز داشته است، به طوریکه میزان اعتیاد، طلاق افزایش و ازدواج و اشتغال کاهش یافته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مساله اشتغال از مجرا و مسیرهای دولتی حل نمی شود تاکید کرد: با وجود اینکه دولت، در دستگاه های مختلف جذب نیرو را افزایش داده است، اما مشکل اشتغال جوانان حل نشد.

وی ادامه داد: با مطرح شدن موضوع جوانان و مشارکت آنها در حل مشکلات در عرصه های مختلف، توسعه کمی مناسب فراهم خواهد شد و به دنبال آن توسعه کیفی اتفاق می افتد.

گودرزی عنوان کرد: باید باور کنیم که مشارکت جوانان در حل مشکلات آنها می تواند بخش عمده ای از نارسایی های بخش جوانان را پوشش دهد.

وی افزود: تلاش برای افزایش اعتبار ویژه جهت تجهیز خانه های جوانان و راه اندازی حمایت از سمن ها ادامه دارد که امیدواریم اعتبارات مورد نیاز برای بازگشت تمامی خانه های متروکه جوانان تخصیص یابد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سعی داریم سرای جوانان را تجهیز کنیم، افزود: در خصوص اوقات فراغت نسل جوان و دیدار با رهبری نیز تمام امکانات خود را به کار خواهیم گرفت تا این امر محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار