در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شهرداری باید مجتمع ورزشی پرواز را از پیمانکار پس بگیرد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید بدهی خود به پیمانکار را به گونه دیگری بپردازد و پروژه مجتمع ورزشی پرواز را تکمیل کند.

شهرداری باید مجتمع ورزشی پرواز را از پیمانکار پس بگیردابوالفضل قناعتی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مجتمع ورزشی پرواز، اظهار داشت: شهرداری تهران بابت بدهی به پیمانکار، این مجتمع ورزشی را واگذار کرده و پیمانکار نیز پروژه را مسکوت نگاه داشته است.

وی افزود: بنده 2ماه گذشته به شهردار تهران تذکر دادم که با توجه به محدودیت سرانه ورزشی در تهران و همچنین در محله سعادت آباد باید به گونه دیگری بدهی خود به پیمانکار را پرداخت کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از پارک در این محله در سیستم واگذاری آمده است، تصریح کرد: حتی سرویس بهداشتی های پارک هم در سیستم واگذاری قرار گرفته به همین دلیل از شهرداری درخواست کردیم که نباید پارک آسیب ببیند.

قناعتی اضافه کرد: شهرداری تهران مجموعه ورزشی را باید در کنار پارک احداث کند چرا که شهروندان نیازمند استفاده از سرانه های ورزشی هستند.

وی به مسکوت ماندن مجتمع ورزشی پرواز اشاره کرد و گفت: منتظر نتیجه اقدامات شهرداری تهران در خصوص این پروژه هستیم.

عضو شورای شهر با بیان اینکه به شهردار تهران در صحن شورای شهر تذکر داده ام، گفت: در صورت بررسی نکردن  به صورت کتبی به شهردار تهران تذکر خواهم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار