اهواز؛

اعلام فراخوان مسابقه حفظ قرآن «ریحانه» در حُر

مسابقه قرآنی «ریحانه» ویژه دختران حافظ مقاطع سنی ۷ تا ۱۸ سال در شهر حُر شهرستان شوش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر شهرستان شوش اظهار کرد: مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر اقدام به برگزاری مسابقه قرآنی با عنوان «ریحانه» ویژه دختران حافظ مقاطع سنی ۷ تا ۱۸ سال این شهر کرده است.

مریم آل‌کثیر، افزود: فراخوان این جشنواره از ۲۵ اردیبهشت‌ماه اعلام شده است و علاقمندان تا ۱۶ خردادماه فرصت دارند در این مسابقه که شامل سه بخش حفظ جزء ۳۰، جزء ۱ و همچنین حفظ اجزاء ۱، ۲ و ۳ می‌باشد، نام‌نویسی کنند که با اعلام جزء محفوظ شده خود در بخش موردنظر به رقابت می‌پردازند.

آل‌کثیر با بیان این نکته که حفظ قرآن مقدمه‌ای برای انس با آیات است، توضیح داد: با توجه به اینکه بعضی از حفاظ در مؤسسه و بعضی دیگر در خانه موفق به حفظ قرآن شده‌اند، برنامه‌ریزی شده است که در راستای همسان‌سازی محفوظات قرآن‌آموزان یک دوره آموزشی رایگان جهت ارائه آموزش صحیح به حفاظ برگزار شود تا تجربه کافی برای شرکت در مسابقات را کسب کنند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت الغدیر شهر حُر در پایان با بیان اینکه زمان اجرای این مسابقه ۱۶ شهریورماه است که به برگزیدگان آن مدرک و همچنین هدایایی نیز اعطا می‌شود، گفت: هدف از اجرای این مسابقه این است که فعالیت‌های خود را به سمت‎وسویی هدایت کنیم که منجر به اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار