به مناسبت ماه مبارک رمضان دوره‌های آموزشی قرآن کریم مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز در دو سطح عمومی و تخصصی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان دوره‌های آموزشی قرآن کریم این مؤسسه در دو سطح عمومی و تخصصی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مریم عباسی‌دوست، با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقمندان از امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، افزود: بسیاری از افراد علاقمند به علوم قرآنی و قرائت قرآن کریم در ماه رمضان توانایی مالی شرکت در دوره‌های قرآنی را نداشته به همین دلیل این طرح در ماه رمضان سال جاری از سوی مؤسسه اهل‌بیت(ع) اجرا می‌شود.

عباسی‌دوست گفت: تبلیغات محیطی شرکت در دوره‌های آموزشی رایگان مؤسسه از طریق مدارس، دانشگاه‌ها در سطح شهر آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند در دو بخش آقایان و بانوان در این دوره‌ها شرکت داشته باشند.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) اهواز بیان کرد: علاقه‌مندان از همه مناطق شهرستان اهواز به ما مراجعه کرده و آموزش‌های قرآنی را فراگیرند.

به منظور سهولت در رفت ‌و آمد قرآن‌آموزان سعی بر آن است که هماهنگی لازم با مساجد و یا حسینیه‌ها در مناطق مختلف شهر انجام و با اعزام مدرس آموزش‌های قرآنی به علاقه‌مندان ارائه شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.