اهواز؛

کلنگ زنی دبستان عشایری امام هادی (ع) در روستای محمد آباد

کلنگ دبستان عشایری امام هادی (ع) در روستای محمد آباد گله توک منطقه اندیکا به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم کلنگ زنی دبستان عشایری امام هادی (ع) در روستای محمد آباد گله توک منطقه اندیکا توسط خیر نیکوکار و با حضور امام جمعه محترم شهرستان اندیکا، مدیر آموزش و پرورش عشایر استان و جمعی از اهالی و مردم روستا برگزار گردید.

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر استان در در مراسم کلنگ زنی گفت: آینده جامعه متعلق به کودکان امروز است که باید برای تربیت و علم آموزی آنان هم شرایط و هم امکانات لازم را فراهم نمود.

وی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده ی خیر گرانقدر مهندس محمود نظرپور که با عمل خیر و خداپسندانه خود هزینه ساخت و احداث دبستان 2 کلاسه عشایری امام هادی (ع) روستای محمد آباد گله توک را تقبل نمود افزود: مدرسه سازی و این کار خیر تا ابد برای این خیر بزرگوار جاری و ساری خواهد بود.

لازم به ذکر است وضعیت مدرسه عشایری امام هادی (ع) تاکنون چادری بوده که به فضل الهی با احداث این مدرسه توسط خیر بزرگوار جناب آقای مهندس محمود نظرپور دانش آموزان از مهرماه سال تحصیلی 96-95 با آرامش به تحصیل خود ادامه خواهند داد.

در پایان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای موسوی امام جمعه محترم  شهرستان اندیکا ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه از بانی این امر خیر و نیز مدیریت آموزش و پرورش عشایر خوزستان در سخنانی تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین حیدری
۱۴:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
دورد بر مردان خوب گله توک
Iran (Islamic Republic of)
حسین حیدرد
۲۰:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
سلام برمسئولین شهرستان اندیکا و خیرین استان