سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: تیم ملی والیبال ناشنوایان در بلا تکلیفی به سر می برد و وضعیت اعزام به مسابقات جهانی نامعلوم است.

محمد ترکاشوند در گفتگو با  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران بیان کرد: تاکنون تیم ملی والیبال ناشنوایان چندین مرحله اردو را با امکانات بسیار کم پشت سر گذاشت اما از 31 فروردین ماه به علت نبود سالن تمرین و مشملات مالی فراوان اردویی  را برگزار نکرده است و وضعیت نامشخصی دارد.
 
وی افزود: من همراه با رئیس انجمن والیبال ناشنوایان برای دریافت روادید بازیکنان به دبی رفتیم و با وجود اینکه تا حدودی کار اعزام انجام شده است اما مشکلات مالی فدراسیون به قدری زیاد است که امیدی به حضور در مسابقات جهانی نیست و در حال حاضر بلاتکلیف هستیم.
 
ترکاشوند ادامه داد: با توجه به اینکه رقابتهای المپیک ناشنوایان در سال آینده برگزار می شود حضور در مسابقات جهانی والیبال می توانست از نظر کسب تجربه و ارزیابی وضعیت تیم ملی و سایر تیم ها فرصت مناسبی باشد که مشکلات باعث از دست رفتن این موقعیت شد و این اتفاق روحیه ملی پوشان را کاهش داد و نبود اردوی مناسب کار تیم ملی را سخت کرد.
 
سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم افشین داوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بتواند مشکلات تیم های ملی را برطرف سازد و اعزام والیبال به مسابقات جهانی را هموار کند تا از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار