سرمربی والیبال بانوان ناشنوایان کرمان گفت: فدراسیون در مورد مسابقات قهرمانی کشور برنامه منظم و مدونی ندارد و تیم ها نتیحه لازم را کسب نمی کنند.

گیتا گرامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:
بعد از دو سال مسابقات پیگیری شد و این وقفه به تیم ها ضربه زد و باعث شد تا در این دوره با آمادگی کمتری شرکت کردند و دو تیم شیراز و ارومیه نیز نتوانستند در رقابت ها شرکت کنند.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون طبق یک برنامه مشخص، هرساله این مسابقات را برگزار کند، تیم ها و بازیکنان نیز با انگیزه بیشتر در طول سال تلاش کرده و خود را برای این رقابت ها آماده می کنند. اما متاسفانه وقتی فدراسیون گاهی در برگزاری این مسابقات کوتاهی می کند،باعث دلسردی و از بین رفتن آمادگی و گاهی انحلال تیم ها می شود.

وی عنوان کرد: ما در کرمان مشکل امکانات نداریم و از آنجاییکه فدراسیون برنامه منظم و مدونی را برای مسابقات قهرمانی کشور ندارد و به همین علت تیم ها نتیجه لارم را دریافت نمی کنند و با کمبود بازیکن مواجه می شوند.

گرامی ادامه داد: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور بازی سختی مقابل هیات تهران داشتیم چرا که سالن بازی سرد بود و کار برای بازیکنان ما دشوار شد.

وی افزود: تیمی که با فکر بازی کند در نهایت پیروز میدان است و هیات تهران نیز به همین ترتیب توانست مقام قهرمانی را بدست آورد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ناشنوا کرمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی بانوان در المپیک ترکیه حضور داشته باشد چرا که بانوان والیبالیست ما از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

گفتنی است: تیم والیبال بانوان ناشنوایان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور به مقام دوم رسید و نتیجه را یک بر دو به تیم تهران واگذار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار