سعودی‌ها دست پیش را گرفتند که پس نیفتند؛

عربستان: ایران مسئول منع حجاج از انجام مناسک حج!

عربستان سعودی، با فرار از مسئولیت خود در فراهم کردن شرایط مناسب، ایران را مسئول منع حجاج ایرانی از ادای مناسک حج عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "الحدث" در خبری فوری اعلام کرد: عربستان سعودی مسئولیت منع شهروندان ایرانی از انجام مناسک حج در سال جاری را متوجه جمهوری اسلامی ایران دانسته است.

این درحالی است که مسئولان ایرانی اعلام کرده‌اند عربستان سعودی شرایط لازم برای حضور شهروندان ایرانی برای ادای مناسک حج را فراهم نکرده‌‎است.

کابینه وزرای عربستان سعودی امروز دوشنبه، مدعی شد: "عربستان از خدمتگزاری ضیوف الرحمن از تمام کشورها استقبال می کند و از ورود هیچ مسلمانی به سرزمین های مقدس جلوگیری نمی کند."

کابینه سعودی با طرح ادعایی بی اساس تصریح کرد: "ما تلاش های ایران برای سیاسی کردن مسئله حج را محکوم می کنیم و مسئولیت ممانعت شهروندان ایرانی از ادای مناسک حج را متوجه ایران می دانیم." 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
به به عجب اقتداری داریم ما در دولت یازدهم! عمره که چون آب خوردن کنسل شد اینم از حج واجب! آخرش چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تا جایی که ممکنه و با حفظ عزت سعی کنید حج امسال منتفی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اصلا حج رو بیخیال شیم تا خودشون کسری پول بیارن اون وقت که منت هم میکشند. اگه ایران نره متحدانش هم اگه راست میگن به ما نگاه کنند و نروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواهشا بهانه دست این وهابیها ندین که در بین کشورهای اسلامی عنوان بشه که ایران مانع انجام فریضه الهی شده.. پدر و مادرم سال 84 پول واریز کردن که برن حج با اینکه بعد 11 سال هنوز خبری نشده و معلوم نیست چن سال دیگه نوبت اونها بشه با این اوصاف کاملا نا امید شدن . پدرم 68 و مادرم 65 سالشه لطفا با مسله احساساتی بر خورد نشه
ما اگه دنبال تلافی هستیم راههای دیگه ای هم هست زمینه های دیگه ای هم هست..
در مسائل اقتصادی نفت و غیره میتونیم کارای مهمی بکنیم ولی حج رو تو رو خدا بیخیال بشید چون سودی برای ما نداره و بیشتر عربستان سود میبره از این مسله
آخرین اخبار