شهرکرد؛

كشف 450 كيلوگرم مواد مخدر/ كاهش 17 درصدی وقوع سرقت

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياری، از كشف 450 كيلوگرم مواد مخدر و كاهش 17 درصدی وقوع سرقت از ابتدای امسال تا کنون، در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار نور علی ياری، با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر يکي از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همواره از اولويت‌های اصلي ماموريت‌های پليس است، گفت: پلیس استان با همکاری بسيار خوب شهروندان، طرح‌هاي مختلفي را در این زمینه اجرا كرده است.

وی افزود: نتيجه اجراي اين طرح‌ها از ابتداي سال جاري، كشف 450 كيلوگرم انواع مواد مخدر بوده كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، افزايش قابل توجهي را نشان مي دهد.

یاری ادامه داد: از ابتداي سال جديد تا كنون با اقدامات پيشگيرانه و اجراي طرح‌هاي هدفمند، نسبت به بازه زماني مشابه سال گذشته، آمار وقوع انواع سرقت 17 درصد و همچنين تصادفات در سطح استان 5 درصد و جانباختگان ناشي از تصادفات جاده اي نيز 20 درصد كاهش داشته است.

وی، مشاركت شهروندان و نهادها با نيروي انتظامي را عامل اساسي در پيشگيري از وقوع جرم دانست و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشكوك و ناامني را در كمترين زمان از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: پلیس ، مواد مخدر ، سرقت ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار