130 مقاله از سراسر کشور، به اولین همایش استانی علمی پژوهشی «ارزشیابی کیفی توصیفی» (ارزشیبابی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی) در شهرکرد ارسال شد.

ارسال 130 مقاله به اولین همایش ارزشیابی کیفی توصیفی در شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ 130 مقاله از سراسر کشور، به دبیرخانه اولین همایش استانی علمی پژوهشی «ارزشیابی کیفی توصیفی» (دانش آموزان ابتدایی) در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد ارسال شد.

این مقالات در سه سطح دانشجویی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد که 10 مقاله برتر در قالب سخنرانی و 40 مورد از مقالات برتر نیز در قالب پوستر در این همایش ارائه می شود.

اولین همایش استانی ارزشیابی کیفی توصیفی، فردا 30 اردیبهشت و با همکاری انجمن علمی پژوهشی پردیس شهید باهنر شهرکرد و معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

ارزشیابی کیفی توصیفی از نظریه تا عمل، ارزشیابی مستمر، ارزشیابی پویا و رشد دهنده، ارزشیابی کیفی توصیفی و نظریه های نوین یاددهی و یادگیری، الزامات اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی در ابعاد مختلف، ارزشیابی کیفی توصیفی و تنوع ابزارها، رویه ها و روش ها، ارزشیابی کیفی توصیفی، تجارب جهانی و مطالعات تطبیقی، چالش های عملی و اجرایی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس درس، ارزشیابی کیفی توصیفی و گزارش پیشرفت تحصیلی و تربیتی (کارنامه)، نقد ارزشیابی کیفی توصیفی از نظر اولیا، معلمان، مدیران و مسئولان، نقد تحلیلی پژوهشی ارزشیابی کیفی توصیفی در آینه مطبوعات و رسانه ها، مقایسه میزان اثر بخشی ارزشیابی کیفی توصیفی در مقایسه با سایر انواع ارزشیابی ها، ارزشیابی کیفی توصیفی و اسناد بالا دستی (سند تحول بنیادین، برنامه درسی ملی و ...)، ارزشیابی کیفی توصیفی و جهش تحصیلی و غنابخشی به محیط های یاددهی و یادگیری، ارزشیابی کیفی توصیفی و موقعیت های خاص یادگیری (کلاس های چند پایه، کلاس های تلفیقی، دانش آموزان خاص و ...) و سایر موضوعات و پژوهش های مرتبط با ارزشیابی کیفی توصیفی، از محورهای این همایش است.

آخرین مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این همایش، 20 اردیبهشت ماه جاری بود. 

گفتنی است: ارزشیابی کیفی توصیفی، هم اکنون در مدارس ابتدایی سراسر کشور در حال اجرا می باشد و جایگزین نمرات کمی و ارزشیابی سنتی در کارنامه تحصیلی دانش آموزان شده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار