سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج مشهد

سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج مشهد با رویکرد"استفاده از کالای ایرانی؛ تحقق اقتصاد مقاومتی" با وسعت 15 هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آماده و عصر امروز سه‌شنبه به صورت رسمی، گشایش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی دبیر سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی دواج در مشهد گفت :جهیزیه ایرانی باکیفیت و همه موارد ضروری برای خرید یک زوج جوان در این نمایشگاه پیش‌بینی شده و سعی شده تا تخفیف‌های حداکثری نیز لحاظ شود.

ابراهیمی افزود : در این نمایشگاه حدود 80 درصد از کالاها ایرانی هستند و این نمایشگاه سعی دارد تا خرید کالای ایرانی را در راستای شعار سال ترویج دهد.

وی گفت: نمایشگاه سنت نبوی ازدواج شامل بخش ملزومات ازدواج و شرکت‌های فعال در زمینه‌های پذیرایی، تشریفات خدمات مرتبط با ازدواج و بخش جهیزیه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

دبیر سومین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی دواج در مشهد افزود:اینکه مهم‌ترین هدف این نمایشگاه ترغیب جوانان به سنت حسنه و ازدواج به هنگام است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد:، این نمایشگاه با حضور ۱9۰ شرکت و با رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته آماده سازی شده است.

وی گفت :در حاشیه این نمایشگاه امشب در شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) از چند تن از همسران جانبازان دفاع مقدس قدردانی به عمل می‌آید.

گفتنی است ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 22 اعلام شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار