اهواز؛

بار گوجه ای که موجب مرگ شد

تریلر حامل گوجه مرگ راننده پراید را در اهواز رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک دستگاه تریلر حامل بار گوجه فرنگی بر اثر برخورد با یک دستگاه پراید مرگ راننده پراید را در این شهر رقم زد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: رأس ساعت 22:14 دیشب طی تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از وقوع تصادفی در مسیر شهرک نورد اطلاع داده شد.

مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن مشاهده کردند بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک خودروی باری حامل بشکه های ۲۰۰ لیتری و یک دستگاه تریلی متاسفانه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرده است.

حق شناس بیان کرد: بر اثر شدت تصادف بشکه های ۲۰۰ لیتری که حاوی رب گوجه فرنگی بودند در محل حادثه پراکنده و مسیر تردد خودروهای عبوری لغزنده شد.

وی عنوان کرد: با توجه تاریکی مسیر آتش نشانان با مدیریت عملیات، همزمان با قطع هرگونه اتصالات برقی در تمامی خودروها اقدام به خروج رانندگان و فرد جان باخته از خودرو های متصادف و همینطور مدیریت تردد خودرو های گذری برای انجام عملیات کردند.

مدیر روابط عمومی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: عملیات آتش نشانان تا ساعت یک و پنج دقیقه امروز صبح ادامه داشت.

حق شناس با اظهار بی اطلاعی از علت حادثه گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان امر در دست بررسی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.