تیم گلدن استیت در نخستین دیدار فینال کنفرانس غرب از اوکلاهاما شکست خورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه وزرش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مرحله فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای ایالات متحده آمریکا، در منطقه کنفرانس غرب، دیشب  تیم گلدن استیت وریرز در خانه به مصاف اوکلاهما سیتی تاندر   رفت و با نتیجه 108 بر 102 مقابل مهمان خود مغلوب شد.. 

کلی تامپسون  بازی را با برتری گلدن استیت  آغاز کرد و موفق شد  در کوارتر نخست به پیروزی 27 بر 21 برسد. در ادامه وقت نخست، اوکلاهما  ابتکار عمل را به دست گرفت و دقایقی هم تیم برتر میدان بود اما در پایان کوارتر نخست گلدن استیت  به برتری 27 بر 21 رسید. 

در کوارتر دوم، لیوینگستون با پرتابی 2امتیازی نتیجه بازی را 29بر 21 به سود گلدن استیت کرد تا کار برای تیم مهمان سخت تر شود. در نهایت نیمه نخست با برتری 63بر 47تیم میزبان به پایان رسید.

12 اما در آغاز نیمه دوم ورق برگشت تا کار برای یاران کری و کلی تامپسون در ورزشگاه اوراک آرنا سخت‌تر شود. بازی دو تیم در این کوارتر پایاپای پیگیری شد اما در نهایت تیم مهمان بود  که درنهایت این کوارتر با نتیجه 38بر 28 به نام خود ثبت کرد.  

یاران دورانت  در وقت پایانی ابتکار عمل را به دست گرفتند و بازی برتری نسبت به میزبان  نمایش دادند. نتیجه این رقابت در کوارتر چهارم 23 بر 14 به سود مهمان شد  و اوکلاهما سیتی تاندردر مجموع به پیروزی 108 بر 102رسید

به این ترتیب اوکلاهما با این پیروزی در مجموع به برتری یک برصفرسید تا از تیم گلدن استیت وریرز پیش بیفتد.

وست بروک با 27 امتیاز ،12پاس گل 7 توپ ربایی و یک بلک شات  برای تیم اوکلاهما نقش به سزایی در این پیروزی داشت.

همچنین کوین دورانت با 26امتیاز 3پاس منجر به گل ،2بلک شات و 3توپ ربایی چهره تاثیر گذار تیمش در این میدان بود.

نخستین بازی این 2تیم به میزبانی گلدن استیت در ورزشگاه اوراک آرنا و با حضور 19 هزار و 596 تماشاگر برگزار شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار