مراسم وداع با پيكر عليرضا نيكورفتار راد مربي جوان بسكتبال ايران با حضور مسئولان فدراسيون،‌ باشگاه نيروي زميني، ورزشكاران و مربيان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ  و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي نيروي زميني، مراسم تشييع پیکر مرحوم عليرضا نيكورفتار راد مربي جوان و با اخلاق بسكتبال ايران صبح امروز از محل فدراسيون واقع در ورزشگاه شهيد كشوري برگزار و سپس پيكر آن مرحوم به خاك سپرده شد. 

در اين مراسم مسوولان فدراسيون بسكتبال، مربيان، ورزشكاران و مسئولان باشگاهي اين رشته و مسوولان فدراسيون هاي دو و ميداني، كاراته و اداره كل ورزش و جوانان استان تهران نيز حضور داشتند تا اين مراسم با شكوه هرچه بيشتر برگزار شود. 

همچنين در اين مراسم ورزشكاران، مسئولان و كاركنان باشگاه فرهنگي ورزشي نيروي زميني نيز حضور داشتند و مراسم وداع با پيكر مرحوم نيكورفتار راد در كنار شاگردان و همكاران ورزشي‌اش انجام شد.

عليرضا نيكورفتار راد سابقه مربي‌گري در تيم بسكتبال نيروي زميني را داشته و دو بار توانست با اين تيم سهميه حضور در ليگ برتر كشور را كسب كند. او امسال هدايت تيم نفت اميديه را در ليگ دست يك برعهده داشت. امير مرتضي حسن‌پور مدير باشگاه فرهنگي ورزشي نيروي زميني نيز در كنار ديگر كاركنان و مسوولان اين باشگاه در مراسم حضور داشت و با ابراز همدردي با خانواده نيكورفتار خود و باشگاه نيروي زميني را در اين غم شريك كرد. 

در اين مراسم محمود مشحون رييس فدراسيون بسكتبال خطاب به حاضرين گفت: عليرضا نيكورفتار واقعا از با اخلاق‌ها و بهترين‌هاي بسكتبال ايران بود. تنها نامش نيكو نبود بلكه در رفتار و منش نيز اين صفت را داشت. داغ سنگيني بر دل خانواده بسكتبال قرار گرفته‌است. خدا را شكر مي‌كنم كه با حضور ورزشكاران و مسوولان مراسمي شايسته اين مربي جوان و با اخلاق برگزار شد و اميدوارم خداوند به خانواده او و اهالي بسكتبال صبر بدهد. ما يكي از عزيزانمان را از دست داديم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار