رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: فروش طرح ترافیک غیر قانونی بوده به همین دلیل باید پلیس هر چه زودتر نسبت به جمع آوری این متخلفان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران، با اشاره به دست فروشی فروش طرح ترافیک، اظهار داشت: معاونت حمل و نقل ترافیک در مصاحبه ای اعلام کرده که فروش این طرح به ما ربطی ندارد و برخی افراد دست فروش به صورت غیرمجاز با استفاده از سامانه طرح ترافیک را می‌فروشند.

وی افزود: به همین منظور از پلیس راهور تقاضا دارم که هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری این دست فروشان اقدام کند چرا که ما به معاونت تذکر داده‌ایم و همچنان منتظر نتیجه هستیم به این منظور که باور داریم فروش طرح ترافیک غیر قانونی است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی تصمیمات راهبردی حمایت ارکان سیاست گذاری که برگ برنده است ، تصریح کرد: واگذاری این امر به شورا خوب است چرا که زمانی که از اعضای شورای شهر می‌پرسند، هیچ کس اطلاعی از این تصمیمات  راهبردی نداشت.

شاکری با بیان اینکه فروش سهامی مانند هزار یک شب، شهروند، برج میلاد، دریاچه خلیج فارس باید با مشورت و حمایت شورا مورد بررسی دقیق قرار گیرد، گفت: ما می‌توانیم با یک بررسی دقیق تمامی این سهام را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.