اعضای شورای شهر با لایحه 15درصدی افزایش تعرفه ای اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران موافقت کرد.

موافقت شورا با افزایش 15درصدی تعرفه اماکن ورزشیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران لایحه تعرفه های اصلاحی بهربرداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان های و شرکت های تابعه آن ابلاغی تاریخ 95/1/21مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در توضیح این لایحه بیان داشت:شورای شهر از سال 89تا94در خصوص افزایش تعرفه های اماکن ورزشی ورود پیدا نکرده است که شهرداری در سال 95پیشنهاد افزایش 30درصدی اماکن ورزشی را به شورای شهر پیشنهاد داد.

وی افزود: پیشنهاد شورای شهر در خصوص افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری میانگین 15درصد و تا سقف 30درصد است .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد:شورا برای ورزش آقایان 28 میلیارد تومان، ورزش زنان 26میلیارد تومان و 25میلیارد تومان برای نگهداری اماکن ورزشی در سال 94بودجه در نظر گرفته بود و برای استفاده دانش آموزان از اماکن ورزشی شهرداری 8میلیارد تومان تخفیف در نظر گرفته است.

دبیر افزود : شورا حتی در تصویب مصوبه افزایش تعرفه ها میزان برخورداری نواحی را در نظر گرفته است.

هادی ساعی عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: میزان تعرفه های اماکن ورزشی متعلق به شهرداری اصلا مناسب نیست و مدیران  اماکنی که  به بخش خصوصی واگذار شده است معتقد هستندکه میزان شهریه ها با توجه به میزان قرارداد های مزایده کفاف  هزینه ها را نمی دهد به همین دلیل پیشنهاد افزایش تعرفه ها بیشتر از 15درصد را دارم زیرا در مواردی میزان شهریه ورزشگاه های شهرداری یک چهارم اماکن متعلق به سازمان ورزش است.

در نهایت  اعضای شورای شهر تهران با افزایش 15درصدی تعرفه اماکن ورزشی متعلق به شهرداری و ارائه گزارش 6ماهه برای آن موافقت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار