استاندار يزد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسيدن روز جوان پیامی صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است:
سعدي اگر عاشقی كني و جوانی      عشق محمد بس است و آل محمد
فرا رسيدن ميلاد حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان را به همه جوانان برومند اين مرز و بوم و جوانان سخت كوش و بصير استان دارالعباده يزد تبريك عرض می كنم .

چه مناسبت زيبا و دل انگيزی است كه روز ميلاد پاره تن سيد و سالار شهيدان و شبيه ترين اهل بيت به حضرت رسول اكرم (ص) كه در كربلای عشق، عاشقانه جان خويش را نثار اسلام و قرآن نموده به نام روز جوان برگزيده اند.

جوانان ما در طول انقلاب و به ويژه در دفاع مقدس به حضرت علی اكبر(ع) اقتدا كردند و او را براي زندگی بيسعادت بار خويش الگو قرار دادند و در آزمون بزرگ عاشقي، رضاي دوست را نسبت به شور و شوق زندگی و جوانی برگزيدند.

جوانان در هر نسلی ارزشمندترين سرمايه كشور و ملت هستند كه نشاط اجتماعی، توليد، توسعه ، خرمي و آباداني مرهون استعداد و توانايی آنهاست، آينده را جوانان مي سازند و اين خانواده ها ، فرهنگ، دانشگاه و مدرسه است كه جوانان را براي آينده بهتر پرورش می‌دهند.

بر ماست كه زمينه ساز رشد و فضيلت اين عزيزان باشيم و بر جوانان است كه با شناخت كامل فرهنگ و جامعه ، اسلام ، انقلاب ، كسب دانش ها ، مهارت ها و بينش ها، ميراث ارزشمند اسلام، انقلاب و ميهن را پاسداری كنند و در شكوفايی ، آبادانی و تعالی كشور لحظه ای غافل نمانند كه جوانی بهار زندگی، فصل عشق و سرمستی و روزگار توانستن هاست و از ديرباز گفته اند:
چهار است سرمايه زندگانی                                  جوانی ،جوانی، جوانی ، جوانی
از خداوند منان توفيق روز افزون جوانان و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان تدبير و اميد را خواستارم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.