به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی همایش کوهپیمایی با حضور بازنشستگان شرکت مخابرات در شهرستان بویراحمد برگزار شد.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد‌علی رهامی در آئین تجلیل از شرکت‌کنندگان این همایش، اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی استان همواره در مناسبت‌های مختلف با اجرای برنامه‌های مطلوب در کنار مردم است.
 
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به دلیل شرایط جغرافیایی و کوهپایه‌ای که دارد زمینه خوبی برای ورزش کوهپیمایی فراهم کرده است، افزود: در این خصوص تصمیم گرفتیم تا جهت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اقدام به برگزاری همایش کوهپیمایی کنیم.
 
وی گفت: در همین راستا با دعوت از بازنشستگان شرکت مخابرات این همایش یک روزه را در یاسوج برگزار کردیم.
 
وی ادامه داد: این همایش یک روزه به مناسبت ارج نهادن به خدمات شایسته و صادقانه کارکنان بازنشسته شرکت مخابرات استان برگزار شد.
 
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد تعداد افراد شرکت‌کننده در این همایش را حدود 80 نفر عنوان کرد و گفت: مکان آغاز این همایش تنگ گنجه‌ای یاسوج و پایان آن کوه گل سی‌سخت بود.
 
وی با بیان اینکه افراد شرکت‌کننده در این کوهپیمایی به خوبی از عهده این کار برآمده و شایسته تقدیر هستند، گفت: مسافت این همایش 35 کیلومتر بود.
 
رهامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان این همایش، از برگزاری همایش پیاده‌روی گرامیداشت سوم خرداد در یاسوج خبر داد و گفت: این همایش نیز روز جمعه، هفتم خرداد ماه سال جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.
 
از 27 نفر از شرکت‌کنندگان این همایش با اهداء جوایزی تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.